lørdag den 29. december 2012

Min hund Miffi!(:

Jeg har en dejlig lille hund, som hedder Miffi. Hun er rigtig sød og meget legesyg. Hun en næsten som en lille kanin udenfor, hun hopper nemlig rund i græsset da hun kun er en lille Chihuahua og græsset ikke er blevet slået her i vintertiden. Hun elsker mennesker og er ikke bange for noget. I torsdags var vi ude og se mine søstre ride til undervisning på heste der er meget høje, var hun ikke skræmt et øjeblik hun ville bare gerne hen til de store heste og være. Vi går også til hundetræning med hende på et hold hvor ALLE selv den anden Chihuahua, der er der ude er støre end hende, men hun er ligeglad hun gør bare og gør de andre hunde bang for hende. Hun er min lille skat, dejligt vi fik hende når nu vores anden hund var død (ham ser man også et billede af her på bloggen). Hav en dejlig dag derude(:

Det her er min lille dejlige nye Miffi hund!(: 


Det her er også min nye dejlige hunde, der har taget min klap til min kamera(:



Mig bagerst med min gamle hund Kenzo som hvalp og mine søstre foran  (2007)



I vores nye hus, det sidste billede af min elskede og savnede hund!<3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar